Tens algun familiar proper que participi a la cursa de la Trailwalker aquest any ? Vine i porta el document que ho acrediti i et farem un descompte per les activitats que t’oferim.
La Trailwalker és una cursa solidària contra la pobresa, que amb les seves donacions a Oxfam Intermon, ajuda a apropar l’aigua a persones que actualment ni en disposen. Es corra en equips de 6 persones, 4 persones són les que caminen els 100km en un màxim de 32 hores i les altres dues persones fan de suport als controls amb menjar,
beure i escalf. La de Girona comença el dissabte 14 d’abril a molts pocs quilòmetres del Lava Parc, a Olot, passa per Girona i acaba després del centenar de quilòmetres en plena Costa Brava, a Sant Feliu de Guíxols.
Els descomptes que oferim pels familiars propers de participants a la cursa, fan referència a les següents activitats.
Carruatges per la Fageda d’en Jordà una hora de ruta per l’interior del bosc màgic itranquil.
Carrilet per la zona volcànica una hora de ruta per el volcà Croscat i el seu entorn, que permet conèixer apassionants aspectes sobre la Garrotxa i la seva zona volcànica. Passejades a cavalls per la zona volcànica des de 45minuts a 2 hores fins a la Fageda d’en Jordà.
La nostra promoció: 7 € per persona:
– Passejada descrita de Carruatges , Carrilet i / o Cavalls
* Per gaudir del descompte cal acreditar la inscripció a la cursa.
* Promocions no acumulables